مصاحبه آرشیو خبر ها
به یوونتوس بیا ، دومنیکو!

به یوونتوس بیا ، دومنیکو!

ضربه ی آزاد نیکولا سانسونه یوونتوس را در ماه اکتبر محکوم به باخت کرد، اما مردان ماسیمیلیانو آلگری اما بعد از آن تمام بازی هایشان جز یک بازی را در لیگ پیروز شده اند.

 

سیمونه زازا به میکروفون اسکای گفت:

 

من هنوز به یاد دارم که بزرگترهای تیم (مشخصا اورا و جیجی بوفون) ، چطور باعث شدند که ما حس کنیم (که چقدر آن نتیجه بد بوده است.) و بعد از آن بازی به نظرم تیم به صورت ناخواداگاه دچار تغییر شد و همان نقطه ی عطف فصل ما بود. شخصا احساسات زشتی از آن بازی به یاد دارم، اما راستش را بخواهید اینکه باشگاه قدیمیم را دوباره ببینم در عین حال زیبا بود. اما از لحاظ تیمی به نظرم نقطه ی عطف بود. ما در حال حاضر خوب کار می کنیم، حتی وقتی بهترین نمایشمان را ارائه نمی دهیم، با نتیجه ی مناسبی به خانه برمی گردیم، این از هر چیزی مهم تر است.

 

هفته ی بعد با بایرن مونیخ بازی دارید …

 

قبل از بازی با بایرن با ساسولو بازی داریم، پس باید اول به آن آزمون نگاه کنیم، ما می دانیم که بایرن سخت خواهد بود، اما مطمئنا غیرممکن نیست.

 

مربی سابق تو دی فرانچسکو به میلان لینک شده است …

 

من واقعا به جز تشکر از او کار دیگری نمی توانم انجام دهم، چرا که او برای پیشرفت من نقش مهمی ایفا کرد. می توانم بگویم که او همین الان هم در باشگاه فوق العاده ایست، زیرا ساسولو واقعا قوی است، اما طبیعی است که هر مربی و یا بازیکنی که خوب بازی می کند توجه باشگاه های برتر را جلب می کند. نمی دانم آینده ی او چه خواهد شد، اما فکر می کنم آماده باشد.

 

زوج زازا و براردی در ساسولو بسیار هماهنگ بودند، حالا او در مورد هم تیمی اش گفته است:

 

دومنیکو شخصی است که به خوبی خارج و داخل زمین می شناسمش، ما به هم کمک می کردیم، زیرا در دو سال اول با هم وارد سری آ‌ شدیم، جایی که با هم پیشرفت و رشد کردیم و البته کارهای احمقانه ای هم انجام دادیم که فهمیدیم اشتباه می کنیم. او واقعا با استعداد است، او به من کمک می کرد که گل سازی کنم و من هم به او کمک می کردم که گل بزند، ما پارسال با کمک مربی مان دی فرانچسکو روی حرکات او کار کردیم. البته که من می خواهم با بهترین ها کار کنم و فکر می کنم او یکی از بهترین هایی ست که ما در ایتالیا داریم، پس امیدوارم که مسیرمان بار دیگر به هم برخورد کند. به خصوص اینکه ما علاوه بر چیزهای فوتبالی، دوست هم هستیم.

 

تو در حال حاضر مهاجم چهارم یووه هستی، رقابتت با آلوارو موراتا می تواند شانست برای حضور در یورو 2016 را کم کند…

 

من و آلوارو دوست های خوبی هستیم و اغلب خارج از زمین با هم می گردیم، شاید بتوان گفت که حقیقتا آنقدرها با هم تفاوت نداریم. ما از خیلی جهات شبیه هستیم، مثل هم اوقات فراغتمان را می گذرانیم و تفریحاتمان هم مثل هم است،مثلا موقع استراحت جایی پیدا می کنیم و با هم پلی استیشن بازی می کنیم من وقتی او گل می زند خوشحال می شوم و واضحا او هم وقتی من گل می زنم خوشحال می شود، هیچ رقابتی بین ما نیست. اگر هم باشد، رقابت سالمی است، یک نوع رقابت معمولی و به این معنی که ما همدیگر را به جلو می رانیم.می دانم بعد از بازی اینتر متوسط گلدقیقه ام کمی خراب شده است ، هر ۱۱۱ دقیقه یک گل.اما باز هم از عملکردم راضی هستم. همان طور که همیشه گفته ام و هرگز پنهان نکرده ام, هدفم این است که جزئی از جام ملت های اروپا باشم، پس حداکثر تلاشم را با یووه و به دنبالش با تیم ملی می کنم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: